Vossi Groupin toimittamien koneiden ja laitteiden toimituksista, asennuksista, koulutuksista, ennakoivista huolloista, varaosista sekä vikakorjauksista vastaa Vossi Service. Reilun kymmenen hengen tiimi koostuu alan osaavimmista huoltoteknikoista sekä heidän ja asiakkaiden toimintaa etänä tukevasta Service Back Office -tiimistä.
Service Back Office -tiimi vahvistui marraskuun lopussa, kun siihen liittyi alan pitkäaikainen konkari Toni Mäkelä. Hänellä on noin 20 vuoden kokemus alan kahden tunnetun toimijan palveluksessa. Toni tarjoaa tiimille vahvan osaamisensa sekä kokemuksensa niin vara- ja kulutusosien, elinkaaripalveluiden kuin lisälaitteiden myynnistä. Tällä halutaan parantaa entisestään asiakaspalvelua mm. nopeuttamalla vara- ja kulutusosapalveluita.
Vossi Servicen tavoitteena on kasvaa edelleen ja seuraavaksi ollaan rekrytoimassa 1-2 uutta huoltoteknikkoa. ”Haluamme olla asiakkaidemme vahvan luottamuksen arvoisia. Heidän investoidessa tänä haastavana koronavuotenakin ennätyksellisen paljon koneisiimme ja palveluihimme, haluamme panostaa yhä parempaan asiakaspalveluun”, toimitusjohtaja Marko Vossi kertoo.